La revista del Col·legi d'Ambientòlegs de Catalunya
Núm. 27, Abril de 2018
ODS. Año 2. Análisis, tendencias y liderazgo empresarial en España
- - Editorial Red Espanyola del Pacto Mundial, 2017

La Xarxa Espanyola del Pacte Mundial de Nacions Unides ha publicat aquesta guia sobre ODS, coincidint amb el 2n Aniversari dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). La publicació es basa en un estudi sobre l'entorn dels ODS en què s'han analitzat factors polítics, socials, tecnològics, legals i ambientals. També s'ha introduït una anàlisi DAFO de l'estat de la qüestió, a més de les tendències més actuals en innovació al servei dels ODS. La publicació inclou un dossier sobre com les empreses espanyoles, i en concret les de l'IBEX 35, estan implantant els ODS en la seva estratègia de negoci.

Núm. 27, Abril de 2018
Governa Altavoz 17. Damos voz a 17 personas y organizaciones que contribuyen al desarrollo sostenible mundial
- - Editorial Auren, 2017

Un llibre en el qual es recullen 17 testimonis en format entrevista, un per a cadascun dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible. Es tracta de persones i organitzacions influents que dediquen la seva tasca diària a treballar per l’assoliment de cadascun dels ODS. Entre les seves pàgines es poden trobar les reflexions de Valvanera Ulargui (Oficina Espanyola de Canvi Climàtic), Elsa Jiménez (Fundació CRAM) o  José Donoso (Unió Espanyola Fotovoltàoca), entre altres.

anterior   1 2

Què és .ambiental?